De belangrijkste feedback komt van onze klanten. Daarom vragen we hen naar hun mening over onze producten en service. Hun beoordelingen worden via het onafhankelijke platvorm eKomi en hieronder verzameld.
Antwoord van owayo:
Beste klant, wij vinden het spijtig dat je problemen had ons te bereiken. Normaal gezien zijn wij maandag tot vrijdag van 09:00 tot 17:00 telefonisch bereikbaar. Wij bellen tevens terug als je een bericht achterlaat op de voicemail. Het kan, zoals in de afgelopen weken het geval was, echter gebeuren dat wij door vakanties en onderbezetting om andere redenen telefonisch kortdurend beperkter bereikbaar zijn dan normaal gezien het geval is. Wij beantwoorden emails echter altijd binnen 24 uur.
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl