Beoordeeld in Duitsland op 28.09.2025
Antwoord van owayo:
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas is het voor ons niet helemaal duidelijk welke fout u bedoelt – bij onze controle ziet alles er correct uit. Kunt u ons alstublieft een foto van het betreffende logo en een korte beschrijving van het probleem sturen? Zo kunnen we de zaak zo snel mogelijk onderzoeken. Alvast hartelijk dank.
Beoordeeld in Frankrijk op 15.09.2025
Beoordeeld in Oostenrijk op 04.09.2025
Beoordeeld in Frankrijk op 30.07.2025
Beoordeeld in Zwitserland op 25.07.2025
Beoordeeld in Duitsland op 21.07.2025
Beoordeeld in Duitsland op 24.06.2025
Beoordeeld in Duitsland op 23.06.2025
Beoordeeld in Spanje op 26.06.2025
eKomi
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl